اطلاعیه؛

تغییر ساعت کاری ادارات استان آذربایجان شرقی از اول تیر تا پایان مرداد سال جاری

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۱:۱۰
کد خبر: ۸۶۰۱۷۹
تغییر ساعت کاری ادارات استان آذربایجان شرقی از اول تیر تا پایان مرداد سال جاری
استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان از ابتدای تیر تا پایان مرداد امسال در راستای مدیریت مصرف برق تغییر می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، در این اطلاعیه که خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی استان صادر شده، آمده است: در راستای مدیریت مصرف برق و با موافقت استاندار آذربایجان شرقی با درخواست مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع نیروی برق، ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه اول تیر تا پایان مرداد ماه سال جاری تغییر می‌یابد.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات استان از روز اول تیر، یک ساعت زودتر آغاز شده و یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد؛ فعالیت کلیه مراکز خدمات‌رسان، امدادی و درمانی با تأکید بر مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق، طبق روال عادی انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: ادارات و سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، نسبت به خاموش کردن سیستم‌های روشنایی و سرمایشی خود در پایان وقت اعلام شده اقدام کنند.

 

 

 

نظر شما