با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار؛

مسائل و مشکلات فرمانداری هوراند بررسی شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۸:۱۸
کد خبر: ۸۶۲۶۰۹
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان هوراند، از فرمانداری این شهرستان و بخشداری تازه‌تأسیس چهاردانگه بازدید و به مسائل و مشکلات اداری این شهرستان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمیدرضا قاسم‌زاده در بدو ورود به این شهرستان، به همراه مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، در گلزار شهدای هوراند حضور یافت و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی سپس از قسمت‌های مختلف فرمانداری هوراند بازدید و ضمن گفت‌وگو با کارکنان این فرمانداری، در نشستی با فرماندار و بخشداران این شهرستان، مسائل و مشکلات اداری شهرستان را بررسی کرد.

قاسم‌زاده در این نشست توسعه مناطق محروم را از اولویت‌های دولت برشمرد و بر تلاش همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای شاخص‌های توسعه در شهرستان هوراند تأکید کرد.

وی همچنین بر تسریع در احداث ساختمان فرمانداری هوراند، استقرار بخشداری چهاردانگه به مرکزیت روستای آقبراز و بررسی و رفع مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان فرمانداری تأکید کرد.

قاسم‌زاده در خصوص تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات نیز حل مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط این شهرستان را از سوی شرکت مخابرات خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین از روستای آقبراز مرکز بخش تازه‌تأسیس چهاردانگه و چند پروژه عمرانی در این بخش بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در دفتر امام جمعه هوراند، با حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز