در جاده سلامت تبریز با حضور شش‌هزارکودک؛

طولانی ترین نقاشی کشور در یک کیلومتر کشیده شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۶۹۸۴۱
شش‌هزار کودک تبریزی طولانی ترین نقاشی همگانی خیابانی کشور را به طول هزارمتر در جاده سلامت شهر تبریز در محوطه فضای سبز وسط خیابان از میدان ابوریحان تا زیرگذر حکیم نظامی به مناسبت ولادت امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت کشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جشنواره طولانی ترین نقاشی همگانی خیابانی کشور عصر روز گذشته با حضور ۶۰۰۰ کودک به همراه خانواده هایشان  در محوطه فضای سبز از میدان ابوریحان تا زیرگذر حکیم نظامی (جاده سلامت) به طول ۱ کیلومتر برگزار شد.

نقاشی همگانی خیابانی کودکان تبریزی در فضایی پرشور و نشاط و هیجان از ساعت ۱۸ شروع شد و پدران و مادران کودکان نیز در این جشنواره کودکان خود را مشوق و نظاره گر بودند.

فضای خنده، شادی، فریاد و...، حس و حال کودکان مشغول به نقاشی بود که خیال خود را بر روی بوم (بنر) یک هزار متری گسترده شده بر کف جاده سلامت، نمایان کردند.

جشنواره طولانی ترین نقاشی همگانی خیابانی کشور در تبریز به مناسبت ولادت امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت، در فضایی دوستانه و صمیمانه و با حضور شادمانه مادران و پدران کودکان که از تلاش و جنب و جوش و خروش فرزندان خود با دست و رویی رنگی شده و قلم بدست در حال نقاشی بودند، عکاسی و فیلمبرداری می کردند تا این لحظات شاد و مفرح را در حافظه تاریخی زندگی شان  برای خود به یادگار نگه دارند، در ساعت ۲۱ پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز