مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره برداری از ۷۶پروژه همزمان با هفته بهزیستی/ معتادان را عایله خود بدانیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۸۷۰۴۱۱
بهره برداری از  ۷۶پروژه همزمان با هفته بهزیستی/ معتادان را عایله خود بدانیم
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از بهره برداری از 76 پروژه مهم این اداره کل همزمان با هفته بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محسن ارشدزاده ادامه داد: این تعداد پروژه که اکثر آن مربوط به مسکن معلولان  و مددجویان تحت پوشش بهزیستی است است با اعتباری بالغ بر  ۱۱ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

وی از ارائه خدمات به ۳۴۵ هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ۳۸۵ هزار نفر از خدمات بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند که ۱۴۵ هزار نفر در قالب ۱۱۵ هزار خانواده از خدمات مستمری بهره‌مند هستند و ۲۰۰ هزار نفر نیز از خدمات موردی یک یا چند خدمت در سال بهره‌مند هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به ارائه مستمری به 80 هزار نفر معلول در سطح استان افزود:  160هزار نفر معلول مددجوی بهزیستی هستند که از این تعداد بیش از ۸۰ هزار نفر خدمات مستمر دریافت می کنند.

وی با اشاره به آخرین آمار کودکان تحت سرپرستی بهزیستی افزود:  حدود یک هزار و ۹۲۰ کودک بی سرپرست تحت سرپرستی بهزیستی استان هستند که تاکنون موفق شدیم یک هزار و ۶۳۰ نفر از این کودکان را به خانواده و اقوام درجه یک آن‌ها بازگردانیم، حدود ۲۹۰ نفر کودک در خانه‌های کودک بهزیستی به طور شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، با اشاره به حمایت های این اداره کل در راستای سرپا ماندن مرکز نگهداری از زنان معتاد گفت: باید بپذیریم که افراد معتاد نیز عایله ما هستند و باید برای بهبود آنها تمام تلاش خود را به کار بگیریم

 

 

 

 

نظر شما