مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز:

جایزه شهید باکری به نقد برتر مدیریت شهری اعطا می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۷:۵۸
کد خبر: ۸۷۰۴۱۶
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: برای اولین بار در شهر تبریز جایزه ویژه شهردار تبریز به نقد برتر مدیریت شهری با عنوان جایزه شهید باکری اهدا می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده  گفت: جشنواره  "شهر و رسانه" در راستای جلب مشارکت اصحاب رسانه و تقویت روند ارتباط کارشناسان و مدیران شهری با رسانه های ارتباط جمعی برگزار می شود.
او با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری - تحلیلی هستند، گفت: این جشنواره در هشت بخش حرفه‌ای و دو بخش ویژه برگزار می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: خبر، گزارش، گفت‌وگو، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، داده نما (اینفوگرافی) و طنز شهری بخش‌های حرفه‌ای این جشنواره هستند.
حاجی زاده افزود: بخش ویژه این جشنواره نقد مدیریت شهری و حادثه آتش سوزی سرای ایکی قاپولی بازار تبریز و تلاش مجاهدانه آتش نشانان برای مهار آن درنظر گرفته شده است.
او در خصوص موضوع آثار و شرایط شرکت در این جشواره اظهار کرد: کلیه آثار می بایست مرتبط با فعالیت های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، فنی عمرانی، بازآفرینی شهری، آموزش شهروندی و ... باشد که جزئیات آن به زودی با انتشار فراخوان جشنواره اعلام می‌شود.
حاجی زاده بازه زمانی آثار منتشر شده در رسانه های مکتوب و مجازی را ابتدای سال ۹۷ اعلام کرد و افزود: به نفرات برتر بخش های مختلف جوایز نفیس اهدا می‌شود.

 

نظر شما