شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد :

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث دیوار سنگی کانال آخر خیابان شهید رجایی

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۶:۵۶
کد خبر: ۸۷۱۳۴۶
شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث دیوار سنگی کانال آخر خیابان شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا پاک نهاد با اشاره به اهمیت اجرای پروژه کانال آخر خیابان شهید رجایی (یوسف آباد) جهت جلوگیری از سرریز شدن آب های جاری و ایجاد سیلاب در مسیر این خیابان که به داخل منازل و مغازه ها وارد می شد اعلام کرد: با اتمام پروژه کانال کشی و دیوار سنگی می توان از مخاطرات پیش‌بینی‌شده جلوگیری و هدایت آب های جاری به داخل کانال تنظیم شود.

پاک نهاد گفت: هم اکنون اجرای دیوار سنگی در قسمت اصلی پروژه احداث سیل بند و رسوب گیر در ضلع غربی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد انجام شده که به سرعت در حال اجرای بخش های دیگر آن هستیم تا کاملاً به اتمام برسد.

اجرای فاز ۲ پیاده رو سازی و احداث کانال سرپوشیده در ضلع شمالی خیابان فارابی

وی ادامه داد: یکی از موثرترین پروژه های در حال اجرای منطقه احداث کانال سرپوشیده در ضلع شمالی خیابان فارابی (چایکنار) است که با توجه به قرارگیری این مسیر در شریانی ترین بخش شهر نقش مهمی در ساماندهی خیابان در بارش ها ایفا می کند و کنترل وضعیت در زمان های بحرانی و سیل آسا را بر عهده دارد.

پاک نهاد ادامه داد: همچنین اجرای پیاده رو سازی در این مسیر، روان سازی و ایمن سازی عابرین پیاده را در پی داشته و شهروندان شاهد تردد ایمن، مطمئن و آرامی خواهند بود. این پروژه که در فاز ۲ اجرایی خود قرار دارد به طول ۶۰۰ متر در حال اتمام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز