رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف خبر داد:

اکران بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در سطح شهر تبریز

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۳۷۸۳
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از اکران بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد:  نصب بنر و بیلبوردهای تبلیغات این نمایشگاه در بیش از ۲۲ نقطه  تبریز امروز به اتمام رسید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز یادآور شد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به عنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران- تبریز و به منظور برگزاری باشکوه این نمایشگاه بین المللی حسب دستور شهردار تبریز تمام امکانات خود را به کار گرفته است.

حاجی زاده با بیان اینکه از فردا فضاسازی نمایشگاه بین المللی فرش در حدود ۴۰ نقطه بازار تبریز اجرا می شود، یادآور شد: پیش تر نیز پوستر نمایشگاه بین المللی فرش تبریز در تمامی اتوبوس های شرکت واحد فعال در مسیر BRT تبریز نصب شده بود.

او ابراز امیدواری کرد که با تبلیغات گسترده و وسیع در فضای مجازی و واقعی، شاهد حضور پرشور علاقه مندان در نمایشگاه فرش دستباف باشیم.

نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران – تبربز از تاریخ ۹ الی ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز پذیرای مراجعه کنندگان و شهروندان عزیز می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز