قائم مقام شهردار تبریز :

مقبره شهدای مدفون در قبرستان ستارخان مسقف می شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۹:۲۱
کد خبر: ۸۷۴۱۸۹
مقبره شهدای مدفون در قبرستان ستارخان مسقف  می شود
قائم مقام شهردار تبریز گفت: مقبره شهدای مدفون در قبرستان ستارخان مسقف و مستحکم سازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی در جلسه هماهنگی با دستگاه های مختلف در خصوص ساماندهی گورستان ستارخان با بیان اینکه شهدا مظهر و نماد مقاومت کشور هستند گفت: مقبره شهدای مدفون در قبرستان ستارخان باید به نحو شایسته مقاوم سازی و مسقف شوند.

او با اشاره به تجربه مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت گفت: این تجربه بسیار خوبی است که می توانیم با استفاده از آن در مدت زمان بسیار کوتاه این اقدام را انجام دهیم.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: تمام اقدامات ما باید در راستای حفظ ارج نهادن به مقام شامخ شهدا باشد و بر همین مبنا طرح های اولیه این پارک تغییر کرد.

موسایی در ادامه این جلسه با بیان اینکه بقیه قبرهای موجود در این قبرستان نیز با یک طرح مصوب ساماندهی می شوند، گفت: تجربه های گذشته در خصوص درخواست برای نبش قبر و انتقال به جایی دیگر موفق نبود و بر همین مبنا تصمیم گرفته شد که قبرهای موجود نیز در همین محل ساماندهی شود.

او ساماندهی قبرستان ستارخان را یکی از برنامه های مهم شهرداری منطقه ۱۰ دانست و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار صورت گرفته این قبرستان در ۶ ماه ساماندهی شود.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه در دو سال اخیر مبنای کار شهرداری فاصله گرفتن از پروژه های ویترینی است اظهار داشت: تلاش کردیم در این دوره مدیریت شهری پروژه هایی اجرا شود که بتواند مشکلات شهروندان را حل کند.

موسایی ادامه داد: احداث پارک در مناطق مختلف می تواند به ایجاد نشاط و شادابی در شهر کمک قابل توجهی کند.

او گفت: بر همین اساس در دو سال اخیر برای احداث چند پارک، زمین هایی با کاربری مسکونی به کاربری فضای سبز تبدیل شده که در تمام ادوار شهرداری بی سابقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز