مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی :

تلاش می کنیم میزبان خوبی برای مسابقات تکواندو باشیم

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴:۵۱
کد خبر: ۸۷۴۲۶۰
تلاش می کنیم  میزبان خوبی برای مسابقات تکواندو باشیم
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طی روزهای آتی میزبان مسابقات مهم قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته تکواندو در رده خانم ها و آقایان هستیم . به لطف خدا با هماهنگی بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تدارکات و هماهنگی های لازم برای بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج اظهار کرد :بخاطر اینکه تکواندو ورزش پرافتخار استان است و مدال های المپیک و جهانی و ملی و بین المللی توسط قهرمانان این رشته کسب شده است ، امیدوارم برگزاری این مسابقات باعث تشویق حضور جوانان در این رشته و تداوم قهرمانی و کسب عناوین پرافتخار در رشته تکواندو برای استان باشد .

مدیرکل سازمان ورزش وجوانان افزود : استان ما بعد از 26 سال میزبان این مسابقات شده و امیدوارم میزبان خوبی باشیم و باید انرژی خاصی به تکواندو داده و هر سال تلاش کنیم یک مسابقه ملی و بین المللی در استان برگزار کنیم و این برتری را در قهرمانان خود حفظ کنیم زیرا هزینه های انجام شده در تکواندو ، سرمایه گذاری برای نسل های آینده در رده های خانم ها و آقایان خواهد بود.

بهتاج گفت: با توجه به حضور رئیس فدراسیون تکواندو در شهر تبریز درخواست میزبانی یک مسابقه بین المللی در تکواندو را مطرح می کنیم و چون مسابقات دهه فجر همزمان با جام باشگاه های آسیا برگزار می شود درخواست میزبانی این مسابقات در دهه فجر در شهر تبریز را خواهیم داشت.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای رفاه ورزشکاران گفت: در بحث خوابگاه و اسکان تیم ها با همکاری فرماندهی پایگاه دوم شکاری ورزشکاران در مهمانسرای پایگاه اسکان خواهند یافت و محل اسکان داوران و عوامل اجرائی در مرکزسلامت خواهند بود و مسابقات در سالن زیبا پور شریفی برگزار خواهد شد .و امیدوارم با حضور پرشور جوانان و خانواده های محترم شاهد مسابقات پرشکوهی باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز