مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز پیشرو در تحقق الزامات لیگ برتر

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۵:۱۵
کد خبر: ۸۷۵۳۸۳
مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز پیشرو در تحقق الزامات لیگ برتر
از ماه های گذشته بحث های متعددی در خصوص برخی از الزامات لیگ برتر در رابطه با مجموعه های ورزشی که میزبانی لیگ را خواهند داشت مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، براساس دستورالعمل های AFC دیدارهای لیگ برتر باید در ورزشگاه های استاندارد برگزار شود از این رو سال های گذشته نیز برخی از باشگاه ها تلاش کردند تا بتوانند برخی از این الزامات را تحقق بخشند.

مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز یکی از ورشگاه های پرمخاطب فوتبال است که در برخی از بازی ها توانسته است بیش از 80 هزار دوستدار فوتبال را میزبانی کند.

این مجموعه به عنوان یکی از سه ورزشگاه بزرگ ایران شناخته می شود و با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان همه ساله پروژه های ویژه عمرانی را در این ورزشگاه شاهد هستیم.

باتوجه به پیش رو بودن لیگ نوزدهم در ورزشگاه حاضر شدیم تا از نزدیک در جریان تغییرات و بهسازی های مورد نیاز قرار بگیریم.

سرپرست مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: آماده سازی استادیوم یادگار امام برای لیگ نوزدهم از جمله مهمترین برنامه هایی است که در حال حاضر شاهد هستیم.

ناصر هوشیار افزود: تعویض صندلی ها از برنامه هایی است که در دستور کار ما قرار گرفته و در همین راستا ده هزار صندلی خریداری و در حال حاضر در حال نصب است.

وی از تحقق بلیط فروشی الکترونیکی در این ورزشگاه خبر داد و گفت: در همین راستا تغییر و بهسازی گیت ها در حال انجام است.

سرپرست مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز تکمیل دوربین های مدار بسته و رفع مشکلات موجود را از دیگر اقدامات این مجموعه برای میزبانی لیگ نوزدهم عنوان کرد.

هوشیارافزود: یکی از دغدغه هایی که ورزش دوستان مطرح می کنند ورودی غربی این مجموعه است که با رایزنی های اداره کل و شهرداری امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل باشیم.

آنچه از توضیحات سرپرست مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز مشخص است امسال این ورزشگاه با عزمی راسخ در صدد رعایت کامل الزامات مورد نیاز است و امیدمی رود با توجه به سرمایه گذاری های کلانی که در این بخش ها صورت میگیرد مردم نیز در نگهداری این اموال عمومی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

یادداشت: بردباری

 

نظر شما