سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

ضرورت بازنگری دستگاه های اجرایی در حوزه پدافند غیر عامل

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱
ضرورت بازنگری دستگاه های اجرایی در حوزه پدافند غیر عامل
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی بایستی در حوزه پدافند غیر عامل بازنگری داشته و نسبت به به روز کردن مباحث پدافند غیر عامل در دستگاههای مربوطه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدباقر آقایی در نخستین جلسه کار گروه امداد و نجات پدافند غیرعامل اظهار کرد: آذربایجان شرقی به لحاظ قرار گرفتن در مسیر جاده بین المللی و حمل مواد شیمیایی با کامیون ها و همچنین شهر تبریز به علت اینکه یکی از قطب های تولید مواد شیمیایی است، ضرورت دارد برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی نسبت به فعال تر شدن قرارگاه شیمیایی اقدام شود و به تبع آن رزمایش های مختلفی برگزار شود.

وی افزود: اکنون نیز دنبال راه اندازی اورژانس شیمیایی در تبریز هستیم.

سعید کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به تاثیر مهم فرهنگ سازی هر مبحثی در میان مردم گفت: در بحث پدافند غیر عامل آگاهی بخشی به مردم می تواند تاثیر بسزایی درکاهش اثرات سوء تهدیدات داشته باشد.

وی افزود : جمعیت هلال احمر با درک حساسیت تهدیدات احتمالی برای اجرای برنامه های پدافند غیر عامل اعلام آمادگی می کند.

در این نشست گزارشی از عملکرد کارگروه پدافند غیر عامل در سال 97 توسط دبیر کارگروه قرائت و هرکدام از اعضای کارگروه پدافند غیرعامل گزارشی از اقدامات انجام یافته در ادارات کل مربوطه در حوزه پدافند غیر عامل را ارائه دادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز