رئیس جمهور در جمع مدیران شرکت پالایش نفت تبریز مطرح کرد:

خودکفایی در تامین بنزین و گازوئیل / در این دولت هر سال ۳ هزار روستا به شبکه گاز متصل شده است

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۵:۳۴
کد خبر: ۸۷۹۳۶۸
رییس جمهور گفت: مجموعه وزارت نفت و شرکت های همکار وزارت نفت کار بزرگی را در طول دولت تدبیر و امید انجام دادند و ما به خودکفایی رسیدیم و امروز در گازوئیل و بنزین نیاز به واردات نداریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر حسن روحانی در حاشیه افتتاح پروژه های تولیدی شرکت پالایش نفت تبریز در جمع مدیران شرکت پالایش نفت تبریز اظهار کرد: افتتاح طرح های جدید در پالایشگاه تبریز با حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نشانه تحرک و پیشرفت کشور است.

وی  ادامه داد: امروز تا این لحظه دو پروژه بزرگ با حدود 12 هزار میلیارد تومان مورد افتتاح قرار گرفت و این  نشان از حرکت خوب بخش اقتصادی استان است که در یک روز میلیارد ها تومان طرح را داریم افتتاح می کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت تولیدات پالایشگاه گفت: مسئله محیط زیست و کیفیت برای ما مهم بوده و کیفیت تولیدات و حفظ محیط زیست اولویت اصلی دولت در توسعه صنعت نفت است.

رییس جمهور خودکفایی در تولید گاز را نیز یادآور شد  و گفت:  در گذشته در بحث گاز در تابستان خودکفا بودیم و در زمستان نیازمند بودیم اما امروز در گاز هم خودکفا شدیم و در اولین قدم بنزین پتروشیمی که آلودگی زیادی در حدود 50 هزار ppm تولید می‌کرد، کنار گذاشته شد  و تحول بسیار بزرگی برای سلامتی مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال 3 هزار روستا به شبکه گاز کشور متصل می شود که خود اقدام مهمی در مسئله زیست محیطی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز