مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

قدردان حمایت های تمام عیار اصحاب رسانه در حوزه جوانان و ورزش هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۸۷۴۴۶
قدردان حمایت های تمام عیار اصحاب رسانه در حوزه جوانان و ورزش هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش برجسته اصحاب رسانه در ترویج مسائل مرتبط با حوزه ورزش و جوانان گفت: قدردان حمایت های تمام‌عیار اصحاب رسانه در این بخش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران وی اظهار کرد اگر رسانه‌ها در کنار ورزش نباشند نخواهیم توانست ورزش را به مردم بشناسانیم.

وی با تاکید بر نقش رسانه در شفاف سازی افزود: بدون شک رسانه ها با تمرکز بر مسائل شفاف سازی همراه و همفکر این اداره کل در رفع مسائل مشکلات هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ارزیابی های ملی از عملکرد بخش های مختلف این اداره کل گفت: با تلاش های همکارانمان امسال معاونت جوانان استان توانسته است رتبه نخست را در بین دیگر استان ها از آن خود کند.

بهتاج همچنین افزود: در ارزیابی دیگری که از سوی معاونین وزارت صورت گرفته است آذربایجان شرقی رتبه نخست را به دست آورده است.

تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مجموعه ورزش و جوانان در تمامی حوزه ها گفت خود را ملزم به پاسخگویی به اصحاب رسانه می دانیم.

حمایت های فرهنگی و رسانه ای از سوی اصحاب رسانه ای شد و گفت: خوشبختانه با طرح برخی از مسائل از طریق رسانه‌ها شاهد حساسیت‌های عمومی در این خصوص هستیم.

گفتنی است در پایان این نشست مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر از خدمات حمیده بردباری سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی تقدیر کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز