مدیر عامل خبرگزاری برنا در بازدید از موسسه هنرمندان جوان: 

رادیو برنا الگویی برای سمن های کشور است 

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۷:۲۴
کد خبر: ۸۸۷۶۵۱
رادیو برنا الگویی برای سمن های کشور است 
مدیر عامل خبرگزاری برنا با اشاره به راه اندازی رادیو برنا توسط جوانان فعال در موسسه هنرمندان جوان گفت: رادیو برنا می تواند الگویی برای سمن های کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  محمد حسن بلاغی مبین در بازدید از موسسه هنرمندان جوان در تبریز با اشاره به فعالیت بیش از ۲۸۰۰ سمن جوانان در سطح کشور گفت: یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید حمایت از سمن ها است و در همین راستا شاهد رشد قابل توجه کمی و کیفی سمن ها در سال های اخیر هستیم.

وی با انتقاد از فضای محدود و بسته صداو سیمای ملی گفت: فضای رسانه ای دیگر از شرایط سنتی خارج شده است و امروز باید با اقداماتی همچون رادیو برنا از فضای مجازی به نحو شایسته ای استفاده کنیم چرا که ابن اقدامات انحصار رسانه ای را نیز در کشور می شکند.

وی ضرورت اعتماد به جوانان را متذکر شد و گفت: یکی از اصلی ترین شعار های انتخاباتی دکتر روحانی سپردن کارها به جوانان بود، برخی این صحبت را مترادف با سپردن مدیریت ها به جوانان عنوان می کردند اما سپردن کارها به جوانان همین حمایت ها از جوانان با بها دادن به خلاقیت ها و ایده های نو آنها است.

مدیر مؤسسه هنرمندان جوان نیز در این بازید با اشاره به سابقه فعالیت این موسسه گفت: مؤسسه هنرمندان جوان که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است، در ۷ رشته هنری از جمله هنرهای دستی، هنرهای ترسیمی، فیلم، معماری، موسیقی، ادبیات، تئاتر فعال بوده و در زمینه های " آموزش" ، "تولید" و "پشتیبانی هنرمندان" از موسسات موفق در تبریز و در بعضی مقاطع در سطح ملی به شمار می رود.

زهرا وحدت خواه با اشاره فعالیت های این موسسه گفت: برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مورد نیاز هنرجویان وایجاد زمینه ی فعالیت بعد از پایان هر دوره جهت عملی نمودن آموخته ها،تشکیل کارگروه ها و برگزاری جلسات هم اندیشی تخصصی هنری، همکاری و ایجاد تسهیلات حمایتی جهت عملی نمودن ایده های جذاب هنری هنرجویان وایجاد رغبت  میان جوانان خلاق در زمینه های فیلم ، موسیقی ، نمایش ، طراحی واجرای دکوراسیون و….، برگزاری نشست ،گردهمایی ، همایش ، سمینار ، نمایشگاه وجشنواره های تخصصی در شاخه های متعدد هنری با حضور اساتید برجسته کشوری و ایجاد شبکه اطلاع رسانی هنری از طریق نشریه و سایت های مرتبط از جمله مهمترین فعالیت های این موسسه است.

وی با اشاره به فعالیت رادیو برنا با همکاری جمعی تعدادی از جوانان فعال این موششه گفت: تاکنون چندین برنامه از کانال رادیو هو منتشر شده است که از آن جمله برنامه "شهر فرنگ" و "به رنگ ملس" می باشد که تاکنون ۵ قسمت آن و یک ویژه برنامه ماه مبارک رمضان تولید و پخش شده است.

گفتنی است در حاشیه این بازدید با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر عامل خبرگزاری برنا و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از فعالان این سمن تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز