نماینده سازمان بهداشت جهانی:

روند افزایش تلفات جاده‌ای ایران از سال ۲۰۱۷

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۸۲۵۲
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از روند افزایشی تلفات جاده ای در ایران خبر داد و گفت: متاسفانه در طول دو سال گذشته شاهد افزایش تلفات جاده ای در ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریستف هملمن بیست وچهارمین کنفرانس بین المللی حمایت از جوامع ایمن در تبریز از سوانح ترافیکی به عنوان یکی از پنج عامل مهم مرگ و میر در ایران نامبرد و گفت: دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت با توجه به پتانسیل های حوزه ایمنی راه،جمهوری اسلامی ایران را برای نمایش الگوی اجرایی چارچوب منطقه ای ایمنی راه نامزد کرده است.

وی ادامه داد: این فرصت منحصر به فردی است که می تواند برای تقویت تلاشهایمان و تبادل درس های آموخته و تجربیات موفق با جامعه جهانی مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران  اظهار کرد: در سال ۲۰۱۸ گروه همکاری ایمنی راه با هدایت دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه و با حضور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان اورژانس ایران و سازمان جهانی بهداشتو همکاری پلیس راهور، ماموریت متخصصین بین المللی در زمینه مدیریت سرعت به کشور را تسهیل کردند که متعاقب آن با مشورت فنی شرکای کلیدی، راهنمای محدودیت سرعت تهیه و پشتیبانی با هدف ایمنی راه و ارتقای مدیریت سرعت در کشور ارایه شد.

 

نظر شما