با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛

نخستین بخشدار بخش جدید فندقلو در شهرستان اهر معرفی شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۴:۱۵
کد خبر: ۸۹۴۶۰۸
نخستین بخشدار بخش جدید فندقلو در شهرستان اهر معرفی شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حل مشکلات مردم و پرهیز از هرگونه کاغذبازی‌های بی‌مورد در ادارات تأکید کرد و افزود: همه ادارات وظیفه دارند در راستای تسریع در امور اداری و مراجعات مردمی برنامه‌ریزی کرده و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، زمینه‌سازی برای نارضایتی مردم و بدبین کردن آنان به نظام و انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان ذکر کرد و افزود: همه ما در این خصوص وظیفه داریم گام‌های عملی برای حل مشکلات مردم و  خدمت به ولی نعمتان انقلاب برداریم.

وی، تغییرات در قوه قضائیه و اراده جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را یک گام رو به جلو در مباره با فساد برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم مجلس نیز در این خصوص قوه قضائیه را در رسیدن به این هدف یاری کنند تا ریشه این‌گونه سوءاستفاده‌ها در جامعه خشکانده شود.

راستگو همچنین انتخابات پیش رو را یک انتخابات سرنوشت‌ساز برای کشورمان برشمرد و گفت: هر وقت ملت ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف اعم از انتخابات و سایر زمینه‌ها پرشور به میدان آمده، دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی را به عقب‌نشینی واداشته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پایان با معرفی احمد نیک‌نفس به عنوان اولین بخشدار بخش تازه تأسیس فندقلو با مرکزیت روستای تازه‌کند قشلاق، ایجاد بخش جدید را در راستای رونق اقتصادی و کمک به توسعه این شهرستان مهم عنوان کرد.

راستگو خواستار همکاری و همراهی تمامی ادارات در خصوص تقویت این بخشداری و خدمت به روستائیان منطقه شد و افزود: با دستور استاندار آذربایجان‌ شرقی در تلاش هستیم امکانات لازم برای بخشداری جدید را فراهم کنیم تا بخشداری با قدرت در پی حل مشکلات روستائیان و اهالی منطقه باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز