"بازیافت زندگی" با همکاری عاشقان حسینی در تبریز کلید خورد

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۵:۴۳
کد خبر: ۸۹۶۷۵۵
بازیافت زندگی با همکاری عاشقان حسینی در تبریز کلید خورد
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز از کلید خوردن طرح بازیافت زندگی در نخستین گام خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، جواد میلانی آغاز این طرح را همزمان با ایام محرم و پیوند آن با مهر عاشقان حسینی پر برکت دانست و گفت: طرح بازیافت زندگی با حضور ۷۰ نفر از داوطلبان و شهروندان پرمهر تبریزی در عاشورای حسینی کلید خورد.

وی در تشریح این طرح گفت: طرح بازیافت زندگی با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در راستای مدیریت و جمع اوری پسماندهای قابل بازیافت بوده که درآمد حاصل از آن صرف هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت تسکین خواهد شد.

میلانی افزود: برای معرفی و آشنایی شهروندان عزیز تبریزی با این طرح، فاز نخست آن در ایام محرم رقم خورد و طی فراخوانی ۷۰ نفر از فعالان زیست محیطی، همکاران رسانه ای و جوانان علاقمند، اعضای تسکین را برای جمع اوری پسماندهای روز عاشورا یاری رساندند.

وی اظهار داشت: همراهان عاشق و عاشورایی تسکین مسیر بازار تبریز را طی کرده و خیابان ها و سراهای بازار را با نیت های پاک رویاندن امید و زندگی در دل کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنها از پسماند زدودند.

مدیرعامل تسکین یاداور شد: این طرح با حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز عملیاتی شد و این مجموعه دومین نهادی است که تسکین را برای دستیابی به اهداف انسان دوستانه خود همراهی می کند.

میلانی ابراز امیدواری کرد با سرمایه ارزشمند اعتماد مردمی و حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز این طرح در فازهای بعدی شاهد پیشرفت بیشتری باشد و گامی مهم در حفظ محیط زیست از یک سو و تامین هزینه های درمانی کودکان از سوی دیگر بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز