صادرات بیش از ۱۶۰۰ تن تخم مرغ خوراکی از استان آذربایجان شرقی

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۷:۳۶:۱۹
کد خبر: ۸۹۸۳۲۲
صادرات بیش از ۱۶۰۰ تن تخم مرغ خوراکی از استان آذربایجان شرقی
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 1600 تن تخم مرغ خوراکی با نظارتهای دقیق اداره کل دامپزشکی استان به کشورهای عراق و عمان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  امیرحسین بهداد با اعلام این خبر گفت: در سال 1398 که سال رونق تولید نامگذاری شده است و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی ، از خرداد ماه سالجاری و با آغاز روند صادرات تخم مرغ خوراکی تا پایان مرداد ماه یک میلیون و ششصد و 48 هزار و پانصد کیلوگرم تخم مرغ خوراکی از واحدهای مجاز بسته بندی و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی پس از انجام آزمایشات لازم، امورات مربوطه و نظارتهای بهداشتی، به مقصد کشورهای عراق و عمان صادر شده است.

وی افزود: این مقدار صادرات با صدور 77 فقره گواهی بهداشتی صادر شده توسط اداره قرنطینه و امنیت زیستی این اداره کل صورت پذیرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: این مقدار تخم مرغ خوراکی از طریق گمرکات استانهای آذربایجان شرقی، خوزستان، کردستان و هرمزگان صادر می گردد.

بهداد خاطر نشان کرد: شش شرکت و واحد بسته بندی تخم مرغ در استان که دارای پروانه بهداشتی از اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی هستند و نسبت به اخذ مجوز و تائیدیه اتحادیه مرغ تخمگذار میهن اقدام نموده اند، در زمینه صادرات تخم مرغ خوراکی فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز