بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۵:۰۰
کد خبر: ۹۰۰۶۱۱
بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس
سپاه عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی و همه جانبه ی استکبار بر علیه ملت بزرگ ایران میگذرد. روزهای خون و شهادت، سالهای مظلومیت و تنهایی مردمی که حتی از دستیابی به کمترین امکانات دفاعی مانند سیم خاردار و فشنگ نیز در تحریم جهانی بود. صدام و هم پیمانانش به زعم خود شکست و تسلیم انقلاب اسلامی را در آغازین روزهای جنگ پیش بینی میکردند. روزهایی که تمام تحلیلگران نظامی نتیجه جنگ را به نفع صدام میدیدند و گویا تمام اتفاقات و سطح امکانات طرفینِ جنگ چنین وانمود میکرد که صدام پیروز این کارزار است.

اما آنچه نتیجه این جنگ تحمیلی و ظالمانه را رقم زد، نه در سطح امکانات و توپ و تانک و هواپیماهای نظای، که در تفاوت ایمان بود. ایمان امام راحل و جوانان چنان موجی سهمگین بر پیکر دنیاپرستان عالم بود. نتیجه ی این جنگ را نه وابستگی به امکانات جنگی و نظامی، که دلبستگی و بندگی مومنین و رهبرشان به سرمنشاء جهان هستی رقم زد. این همت و ایمان و عزم راسخ امام و امت، چشمان دنیا را چنان خیره کرد که امروز هم اتاق فکرهای سیاسان و دغل کاران مستکبر جهان، از تحلیل آن روزها عاجز و حیرانند. عاجزند از اینکه چگونه ملتی با دستان خالی و تحریم تمام عیارِ جهانی، در برابر جبهه پرزرق و برقی که از آمریکا و شوروی و اروپا و کشورهای عربی منطقه سیل امکانات به سمت صدام سرازیر میشد مقاومتی ستودنی و به یادماندنی کردند؟

ناتوانی و عجزی که تا امروز نیز ادامه داشته و خواهد داشت. عاجز از اینکه بیش از چهل سال است که توان خاموش کردن ندای آزادی خواهی و حمایت مردم از مستضعفان عالم را ندارند. توان مقابله با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و مقاومت را که امروز در تمام جهان به یگانه منشور نجات ملتها تبدیل شده است را نداشته و ندارند. این پیروزی ها ریشه در همان ایمان امام و امت به توحید و وعده های خداوند دارد. استقامت و ایستادگی رمز پیروزی و نصرت خداست.

و امروز پرچم اقتدار و عزت اسلام ناب بدست مردان و زنان غیور ایران اسلامی نه تنها در خاک ایران که در اقصی نقاط منطقه ای که وسعت آن از آسیا و آفریقا نیز فراتر رفته است. امروز انقلاب ملت ایران الگوی تمام عیار ملتهای یمن و عراق و فلسطین و سوریه و لبنان و... است. الگویی که در آن با تمام اقتدار به مردم جهان این نوید را داده است که رژیم منحوس صهیونیستی تا چند سال آینده دیگر وجود نخواهد داشت. الگویی که امروز دیگر سینه سپر کردن در برابر آمریکا این دولت خونخوار و ظالم، نه تنها یه خواب و رویا نیست بلکه مردم بی دفاعی چون سوریه و عراق و یمن و فلسطین نیز با کمترین امکانات، این دشمن قسم خورده ی بشریت را به دوران افول خود رسانده اند.

هر روز بر عزم راسخ ملتهای آزادیخواه افزوده میشود. عزمی که در آن رهبری امام راحل و پیشبرد اهداف آن توسط خلف شایسته ی ایشان و پرچمدار بزرگ مقاومت، حضرت امام خامنه ای چنان خورشیدی بر آن میتابد. و این نوید نصرت خداوند بر مردان و زنانی است که بر این راه پایمردی کرده و ایستاده اند و تمام پیشرفتهای علمی و دفاعی و صنعتی و ... کشور ایران را از این مسیر کسب نموده اند.

یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا

ما به این وعده خدا ایمان داریم که انقلاب ثابت قدم به پیش خواهد رفت تا زمینه ساز ظهور موعود امم (عج) شود، ان شاالله.

 

نظر شما