امروز رخ داد؛

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶:۲۳
کد خبر: ۹۰۱۲۱۳
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، بر پایمردی و ایستادگی ملت ایران بر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،متن پیام  محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

دوران سراسر شور و شعور هشت ساله دفاع مقدس، نماد غیرت، عزت و سلحشوری ملتی است که با اقتدار تمام در مقابل زیاده‌خواهی قدرت های شرق و غرب ایستاد و در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود، با اتکا به سلاح ایمان و خودباوری از هیچ کوششی دریغ نکرد.

ملت بزرگ ایران، در دهه اول انقلاب و مقطع سرنوشت‌ساز پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی، جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و دفاع مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران به ثبت رساندند.

انقلاب اسلامی ایران به برکت این فرهنگ ایثار و شهادت و با تاسی از آموزه‌های حیات‌بخش نهضت عاشورا و مجاهدت‌های امام راحل و شهیدان والامقام دفاع مقدس، دهه چهارم خود را با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار پشت سر گذاشته و با شتاب روزافزون در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.

ملت ایران در مقطع کنونی نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های بدخواهان است و به اراده الهی، پیروزی نهایی از آن این مردم خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بویژه شهدای والامقام لشکر همیشه پیروز عاشورا و شهدای استان آذربایجان شرقی، ایثار و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز را قدر می‌نهم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت به این عزیزان را که بحق صاحبان اصلی انقلاب هستند، خواستارم.

 

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

 

 

نظر شما
پرونده ویژه