پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی جدید؛

سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش کم هزینه‌ترین راه برای داشتن شهروندانی مسئولیت‌پذیر است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶:۰۲
کد خبر: ۹۰۱۷۳۴
سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش کم هزینه‌ترین راه برای داشتن شهروندانی مسئولیت‌پذیر است
شهردار تبریز به مناسبت اول مهر، آغار سال‌تحصیلی جدید در پیامی سرمایه گذاری در حوزه آموزش را کم هزینه ترین راه برای داشتن شهروندانی مسئولیت‌پذیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام شهردار تبریز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخت تو گر بار دانش بگیرد              به زیر آوری چرخ نیلوفری را

 

خداوند منان را سپاسگزارم که بار دیگر این توفیق را نصیبم کرد تا آغاز سال تحصیلی جدید را به خادمان علم و فرهنگ و ادب و تمام پویندگان دانش و دانایی و آگاهی بخشی تبریک عرض کنم. موسم بازگشایی مدارس برای همه ما که روزگار مدرسه را سپری کرده ایم خاطراتی زاید الوصف به همراه دارد و امیدوارم آغاز سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ نیز برای دانش آموزان و دانشجویان امروز هم خاطرات تکرار نشدنی رقم بزند.

در جهان امروز زیربنای توسعه در نظام های آموزشی و به خصوص مدارس ابتدایی بنیان نهاده شده است. از این رو مدیریت شهری نیز به ویژه در سال های اخیر تمام توان خود را برای همکاری و همراهی با نظام آموزشی به کار بسته است تا آینده ای روشن برای جامعه شهری ترسیم شود و رقم بخورد.

در مجموعه شهرداری تبریز بر این باور بوده و هستیم که هزینه کرد برای حوزه آموزش در مدارس، سرمایه گذاری و کم هزینه ترین راه برای داشتن شهروندانی مسئولیت پذیر است. شهروندانی که آشنا به حقوق خود هستند و در کنار آن به تکالیف و وظایف خود در قبال شهر آگاهند.

از سال گذشته با همکاری تمام نهادهای مسئول به ویژه اداره کل اموزش و پرورش استان توانستیم برای اولین بار کتاب های آموزش شهروندی را طراحی و تدوین کرده و ان‌شاءالله تدریس آنها از سال تحصیلی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز می شود.

مجموعه شهرداری تبریز امروز مفتخر است که خود را جزئی از نظام آموزشی دانسته و با تمام اختیارات قانونی در کنار نظام آموزشی و درجهت ارتقاء سطح آموزش آینده سازان این شهر قرار دارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری تبریز بار دیگر آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام معلمان، مدیران و کارکنان آموزشی و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های آنها تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون برای همه این عزیزان آرزومندم.

 

ایرج شهین باهر

شهردار تبریز

 

نظر شما