حجت الاسلام آل هاشم در آیین بازگشایی مدارس آذربایجان شرقی:

رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان؛ ارتقا سطح تحصیلی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۱۷۶۰
رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان؛ ارتقا سطح تحصیلی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم زنگ مهر تحصیلی 98 در دبیرستان موحد ناحیه 4 تبریز رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان را در وهله اول ارتقای تحصیلی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم رسمی شروع سال تحصیلی جدید با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین لشکری و کشوری در دبیرستان دخترانه موحد ناحیه 4 تبریز آغاز شد.

حجه الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دفاع مقدس دانش آموزان بیشترین آمار جمعیتی را در دفاع از کیان نظام اسلامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: رمز موفقیت ارتقای تحصیلی بوده و امروز دشمنان در بعد علمی که موفق هستند توانسته اند جهان را تسخیر و استعمار کنند و راه مقابله با دشمن چیزی جز ارتقای علمی نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کنار ارتقای سطح تحصیلی تذهیب نفس دانش‌آموزان  باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد،افزود: اولیا دانش‌آموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند از این رو باید همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه ناامیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است، اظهار داشت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله اول ارتقا سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند.

امام جمعه تبریز افزود: اگر امروز دشمنان بویژه آمریکا تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشورها را دنبال می‌کند به دلیل موفقیت‌هایی است که در بُعد علمی بدست آورده‌اند.

وی با بیان رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است، گفت: موفقیت‌های بدست آمده در حوزه فناوری‌های جدید و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که دشمنان را عصبانی کرده است در سایه توانمندی‌ها و موفقیت‌های دانشمندان جوان ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم و تاثیر آن در بنیان فکری و اخلاقی دانش آموزان تاکید کرد: پدران و مادران عزیز تربیت فرزندان خود را تنها به مدرسه نسپارند بلکه با ارتباطی مستقیم با مربیان آموزشی و پرورشی در هدایت و کنترل آینده‌سازان کشور نقش‌آفرین باشند.

نظر شما
پرونده ویژه