مدیرعامل کانون معماران شهرسازان مطرح کرد:

تاثیرگذاری سمن های جوانان استان آذربایجان شرقی در مسائل شهری

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۷:۱۳
کد خبر: ۹۰۵۱۳۲
تاثیرگذاری سمن های جوانان استان آذربایجان شرقی در مسائل شهری
مدیر عامل کانون معماران شهرسازان با تاکید بر لزوم ایفای نقش سازمان های مردم نهاد در مسائل شهری گفت: در پنجمین سال از برنامه بلند مدت کانون معماران و شهرسازان که شصت نشست علمی تخصصی با همراهی جامعه دانشگاهی برگزار گردیده است، در تلاش هستیم تا فضای گفتگویی مداوم میان عموم مردم، مسئولین شهری، جامعه معماری و دانشگاهی را فراهم آوریم و برای پاسخ به مسائل شهری، به زبانی مشترک دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا دهقان ادامه داد: نماهای معماری، به عنوان یکی از مسائل مهم شهری در سطح ملی و به‌خصوص کلانشهرهایی همچون تبریز مطرح است. امروزه شاهد تغییرات چشمگیری در نماهای شهری به خصوص نماهای معماری هستیم که با وجود اتخاذ مقررات و استفاده از اهرم ضوابط و اقداماتی در این سطح، راه‌حل کافی و کارگشایی به نظر نمی‌رسند و همچنان جریان افسارگسیخته این تغییرات به قوت خود باقی است.

بر این اساس کانون معماران و شهرسازان به عنوان نهادی مردمی، اولین نشست موضوعی خود را مورخ بیست و یکم مهرماه سال ۱۳۹۸ با موضوع تغییر و تحولات نماهای معماری شهر تبریز و تاکید بر ایجاد گفتگو بین نمایندگان نهادهای ذیربط، نظام مهندسی، شهرداری و نماینده کارفرمایان و همچنین جامعه معماری دخیل در این عرصه و حضور نماینده منتقدین و دانشگاهیان، برگزار خواهد نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز