شهردار تبریز :

آماده همکاری با سرمایه گذاران پروژه های آموزشی، فرهنگی و گردشگری هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۰۶۳۶۸
آماده همکاری با سرمایه گذاران پروژه های آموزشی، فرهنگی و گردشگری هستیم
شهردار تبریز گفت: از سرمایه گذارانی که خواهان سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری و تفریحی در تبریز هستند، در حد توان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر با اشاره به بازدید مدیران شهری تبریز از پروژه های مختلف شهرداری تهران اظهار داشت: بازدید از پروژه های تفریحی، فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران عمده هدف این سفر می باشد.

او افزود: در این بازدید تعدادی از کارشناسان این حوزه‌ها نیز حضور دارند تا بررسی دقیق تری نسبت به این پروژه ها انجام دهیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرا شده در پایتخت بومی بوده و قطعا در تبریز نیز قابلیت اجرایی حتی به مراتب بهتر دارد، اظهار داشت: در این سفر با سرمایه گذاران این پروژه ها دیدار کرده و از آنها برای سرمایه گذاری در تبریز دعوت می کنیم.

ایرج شهین باهر با اعلام آمادگی شهرداری تبریز در خصوص همکاری با سرمایه گذاران پروژه های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری در تبریز گفت: با سرمایه گذاران پروژه های مشابه در تبریز آماده همکاری هستیم. همچنین تا جایی که بتوانیم زمین مورد نیاز آنها را هم در اختیارشان قرار می دهیم.

او تاکید کرد: در بین پروژه های مشابه  با آنچه در کشور اجرا شده در تبریز بهترین روش، ایجاد پارک های موضوعی است. مزیت بازدید از پروژه های اجرا شده این است که اشکالات احتمالی استحصال شده و می توان در اجرای مجدد، از وقوع آن جلوگیری کرد.

شایان ذکر است صبح امروز شهردار تبریز به همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر به همراه تعدادی از کارشناسان حوزه های فرهنگی و گردشگری از پروژه های شهرداری تهران بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز