مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی:

توجه ویژه به مترو موجب غفلت از توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز نشود

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۴:۲۹
کد خبر: ۹۰۸۷۱۲
توجه ویژه به مترو موجب غفلت از توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز نشود
مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر توسعه و ارتقای ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز، گفت: این ناوگان به جهت انعطاف‌پذیری، ارزان بودن زیرساخت‌ها، ایمنی، چالاکی، دسترسی آسان و پوشش بالا هیچ‌گاه با ورود مترو قابل حذف نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،رضا طوسی در جلسه بررسی امکان به کارگیری اتوبوس‌های برقی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تبریز، افزود: ناوگان اتوبوس‌رسانی وظیفه تغذیه ایستگاه‌های مترو را هم به عهده دارد، بنابراین توجه ویژه به توسعه این ناوگان ضروری است و نباید تمرکز روی مترو باعث غفلت از نقش مهم آن شود.

وی با بیان اینکه نوسازی و مدرن‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز در اولویت است، افزود: در این راستا استفاده از فناوری‌های نوین که موقعیت اتوبوس‌ها را از طریق اپلیکیشن و تابلوهای نمایشگر به مسافران نشان می‌دهد ظرفیت و بهره‌وری ناوگان را بالا خواهد برد.

طوسی تأکید کرد: عزم جدی لازم است تا از تمامی ظرفیت‌ها و کمک‌های دولتی و نیز تجربیات استان‌های دیگر و خودروسازان در ارتقای ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده شود.

در این جلسه که با حضور مهندس چیت‌چیان، وزیر سابق نیرو و مدیران شهرداری تبریز برگزار شد، ابعاد مختلف و مزایای طرح از جمله کاهش آلایندگی و انرژی نسبتاً ارزان و پاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز