بهتاج خبر داد:

برپایی نخستین نمایشگاه معرفی تولیدات بومی و اشتغال جوانان آذربایجان شرقی در تبریز

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۷:۲۲
کد خبر: ۹۰۹۳۴۱
برپایی نخستین نمایشگاه معرفی تولیدات بومی و اشتغال جوانان آذربایجان شرقی در تبریز
 مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، اهداف و دغدغه های نمایشگاه معرفی تولیدات بومی و اشتغال جوانان استان را تشریح کرد. 

ایوب بهتاج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، گفت: اولین نمایشگاه معرفی تولیدات بومی و اشتغال جوانان استان، در سه حوزه صنعت، کشاورزی و پزشکی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای سال رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی در محوطه مصلی اعظم امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به حمایت از تولیدات داخلی و ورود گسترده و تاثیرگذار معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه اشتغال آفرینی برای جوانان، این نمایشگاه با حضور شرکت های بومی جوان و کارآفرین استان به همت خود جریان جوان برپا شده است.

بهتاج با تقدیر از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نسبت به برپایی این نمایشگاه افزود: حساسیت و حمایت ویژه امام جمعه جوان باور کلانشهر تبریز در خطبه های نماز جمعه در رابطه با برپایی این نمایشگاه و حضور استاندار محترم در آیین افتتاحیه همانند برنامه های گذشته، دلگرمی بسیار مناسبی برای فعالیت در حوزه معرفی پتانسیل های شغلی برای فعالین این حوزه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با اجرای طرح حمایتی از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان بومی و جوان استان درصدد هستیم در حد توان گام های مناسبی در حوزه اشتغال زایی و فناوری برای جوانان برداریم.

گفتنی است، این نمایشگاه تا ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محوطه مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز