راه اندازی تور گردشگری در منطقه تاریخی-فرهنگی تبریز

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۹۱۰۸۷۶
راه اندازی تور گردشگری در منطقه تاریخی-فرهنگی تبریز
به منظور آشنایی شهروندان و گردشگران گرامی با اماکن تاریخی و بازار تاریخی تبریز، تور گردشگری و بازار گردی توسط واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،جلال شمع سوزان، مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ تبریز، با اعلام این خبر، افزود: به منظور آشنایی و شناخت کامل شهروندان و گردشگران گرامی از اماکن تاریخی تبریز، تور گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز، در محدوده  شهرداری منطقه هشت با حضور گردشگران و شهروندان تبریزی شروع به کار کرد. 

او با اشاره به جذابیت های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بناها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده گفت: متاسفانه اکثر شهروندان تبریزی با جاذبه های توریستی شهر تبریز آشنا نبوده و به همان اندازه نیز گردشگران داخلی و خارجی هم از این امر می بایستی بهره مند شوند که امیدواریم با این تور گردشگری بتوانیم آشنایی نسبی از اماکن تاریخی تبریز در این عزیزان به وجود بیاوریم.

شمع سوزان در تکمیل جزئیات تور گردشگری شهرداری منطقه هشت گفت: از روز گذشته تور گردشگری در محدوده مرکزی شهر برای عموم مردم و گردشگران راه اندازی  شده که هر هفته پنج شنبه ها بصورت رایگان به معرفی اماکن تاریخی تبریز به بازدیدکنندگان خواهد پرداخت.
او  افزود :بازدید از سراها، حجره ها، تیمچه ها، کاروانسراها، حمام ها، مدرسه ها و زورخانه های بازار تاریخی تبریز از جمله بخش های تور گردشگری منطقه می باشد که هر پنج شنبه توسط کارشناسان گدشگری منطقه هشت برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت در تورهای گردشگری منطقه هشت میتوانند به دفتر گردشگری منطقه هشت واقع در بازار گرجیلر مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز