در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی با فرماندار و امام جمعه هشترود: 

هشترود دارای ظرفیت های مهم برای فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان است 

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۶:۳۴
کد خبر: ۹۱۱۳۹۷
هشترود دارای ظرفیت های مهم برای فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان است 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در دیداری جداگانه با امام جمعه و فرماندار هشترود در خصوص توسعه فعالیت های کانون در این شهرستان بحث و تبادل نظر کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا  در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در این دیدار با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان نقش کانون را در این زمینه بسیار موثر دانست و از تلاش های مربیان کانون در تربیت آینده سازان میهن اسلامی قدردانی کرد.

همچنین امین امینیان، فرماندار هشترود در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان، با تقدیر از اهتمام کانون در خصوص راه اندازی دومین مرکز فراگیر استان در این شهرستان توسعه فعالیت های کانون را زمینه ساز پرورش کودکان و نوجوانان خلاق دانست و از حمایت همه جانبه فرمانداری برای تحقق این هدف خبر داد.

گفتنی است، در این دیدارها، علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص توسعه فعالیت های کانون در هشترود این شهرستان را دارای ظرفیت های مهم برای افزایش فعالیت های فرهنگی دانست.

وی با اشاره به تعطیلی موقت کتابخانه سیار روستائی این شهرستان تاکید کرد: این کتابخانه با سابقه 24 سال فعالیت نقش مهمی در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان رستایی دانسته و انتظار می رود مسئولان شهرستان با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها نسبت به تامین خودروی مناسب اقدام نموده تا کانون پرورش فکری نیز در اسرع وقت نسبت به تجهیز و راه اندازی آن اقدام نماید.

بینش با قدردانی از مساعدت های فرماندار و امام جمعه هشترود در این خصوص، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه بیش از پیش فعالیت کانون در این شهرستان باشیم.

 

نظر شما