مدیرکل دفتر بازرسی استانداری آذربایجان شرقی:

۷ تیم کارشناسی عملکرد دستگاه‌های استان در سفرهای تابستانی را ارزیابی کردند

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۹:۵۲
کد خبر: ۹۱۵۱۸۲
۷ تیم کارشناسی عملکرد دستگاه‌های استان در سفرهای تابستانی را ارزیابی کردند
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در 650 مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاه‌ها در این ایام نظارت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یدالله قاری‌زاده با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی توسط 7 تیم کارشناسی انجام شد، افزود: نظرات و شکایات مسافران نیز در این ارزیابی لحاظ شده است.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی در این مدت از مراکز خدمات‌رسان از قبیل پایانه‌های مسافری، فرودگاه، راه‌آهن، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات، آتش‌نشانی‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، جایگاه‌های سوخت، مراکز انتظامی، راهداری‌ها و ادارات خدمات‌رسان بازدید و میزان آمادگی و عملکرد آنها را ارزیابی کردند.

قاری‌زاده خاطرنشان کرد: در ایام تابستان سامانه 111 و شماره تلفن‌های دفتر بازرسی استانداری نیز نظرات، شکایات، پیشنهادها و انتقادهای مسافران و سایر شهروندان را دریافت کردند.

دبیر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین از تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نیز 24 ساعته در آمادگی کامل بوده و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف حضور کامل داشته‌اند.

وی، وضعیت راهنمایی و هدایت میهمانان و گردشگران و همچنین نظم و امنیت عمومی مسافران و شهروندان را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: اقامت‌گاه‌ها و مراکز دیدنی روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی مناسب از میهمانان بوده‌اند.

قاری‌زاده اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مسئول بیش از 20 جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان‌های استان برای استفاده گردشگران و شهروندان استان برگزار شد که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به مناطق گردشگری استان داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز