سرمایه گذار دهکده سلامت سهند:

این مجموعه آمیزه ای از فرهنگ، هنر و ورزش خواهد بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۴:۰۳
کد خبر: ۹۱۵۳۱۳
این مجموعه آمیزه ای از فرهنگ، هنر و ورزش خواهد بود
یونس سلطانی سرمایه گذار دهکده سلامت سهند مختصات عمرانی و اقتصادی این طرح را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، 

سلطانی گفت: این پروژه با زیر بنایی بالغ بر 160 هزار مترمربع در زمینی به وسعت 44هزارمترمربع که طراحی مجموعه بر اساس استانداردهای جامعه ایمن و سلامت جهانی است، احداث ودر اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت. سرمایه گذاری طرح بالغ 300 میلیارد تومان است و موسسه خصوصی عصر تندرستی سهند همه سرمایه گذاری آن را به عهده گرفته است.
او ادامه داد: این مجموعه دارای دو استخر یکی برای بانوان و دیگری برای اقایان و یک استخر مجزا برای مباحث آموزشی و ریکاوری است. همچنین 4 قطعه زمین برای ورزش‌های توپی در این طرح تعبیه شده است که دو قطعه آن مسقف و چند منظوره است.
مدیرعامل موسسه دهکده تندرستی سهند افزود: این مجموعه دارای آکادمی دائمی فوتبال خواهد بود و در خصوص تعامل با باشگاه های معتبر اروپایی نیز صحبتهای اولیه شده که ورزشکاران این آکادمی امکان رشد را داشته و در لیگ های معتبر جهان فوتبال بازی کنند.
سلطانی در مورد مباحث فرهنگی اجتماعی مترمتب بر احداث این پروژه گفت: با اتمام پروژه و آغاز به کار مجموعه ورزشی « دهکده سلامت سهند» شهرجدید سهند را به عنوان اولین شهر کشور با چنین امکاناتی مطرح خواهد کرد و این موضوع موجب ایجاد حس نشاط اجتماعی و هویت در بین جوانان و شهروندان استان خواهد شد و برای غنی سازی اوفات فراغت نوجوانان و جوانان شهرجدید سهند و شهرها و شهرستانهای همجوار محیط مناسب، ایمن و سالم خواهد بود.
سلطانی افزود: با شروع به کار دهکده سلامت، برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود و خدارا شاکرم که میتوانیم گوشه ای از دین خود به میهن مان ادا کنیم.
او با اشاره به موقعیتی جغرافیایی و ژئوفیزیکی شهرجدید سهند اظهار داشت: شهرجدید سهند به دلیل ارتفاعی که از سطح دریا و نسبت به شهرهای همجوار دارد غالبا دمایی پایین تر و هوایی مطبوع تر نسبت به آنها دارد و برای اکثر ورزش‌ها آب و هوای مساعدی است و این موضوع، دستمان را در برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف بازترخواهد بود.
او همچنین نوید تاسیس یک مرکز درمانی برای ترمیم آسیب‌های ورزشی در مجموعه را داد تا نیازهای درمانی ورزشکاران را تحت پوشش قرار دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز