مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی خبر داد:

پوشش بیمه سلامت برای همه افراد جامعه اجباری می شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۴:۱۳
کد خبر: ۹۱۷۹۳۵
پوشش بیمه سلامت برای همه افراد جامعه اجباری می شود
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفتن افراد جامعه بر اساس برنامه ششم توسعه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، وحید مجیدی در نشست خبری به مناسب هفته بیمه سلامت اظهار کرد: طی طرحی که در روز های آتی آغاز می شود تمام افراد بیمه نشده، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به  آمادگی استان برای اجرای این طرح ملی گفت: از ۱۷ آبان ماه ثبت نام الکترونیکی متقاضیان فاقد بیمه شروع می‌شود و جزییات این موضوع در آینده نزدیک توسط رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

مجیدی با اشاره به جمعیت دو میلیونی تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان‌شرقی، گفت: این میزان حدود ۵۳ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی گفت: سه هزار و ۹۰۰ نفر بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بسیاری از داروهای این افراد رایگان است و سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان برای هزینه های درمانی آنها پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت از بیماران خاص و سرطانی توسط این اداره کل افزود: حدود ۳۹۰۰ نفر از  بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که در طول  سال گذشته اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به این قشر اختصاص داده شده است.

مجیدی از اتمام مراحل ساخت و ساز ساختمان جدید بیمه سلامت آذربایجان شرقی  گفت: مجموعه حاضر در جاده ائل گلی، فلکه فردوس، در بنایی بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع در هفت طبقه تا دهه فجر آماده بهره برداری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز