مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز خبر داد:

استقبال اهالی رسانه شهرهای مختلف کشور از جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵:۳۰
کد خبر: ۹۲۱۷۱۷
استقبال اهالی رسانه شهرهای مختلف کشور از جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به تماس های خبرنگاران شهرهای مختلف کشور درباره شرایط شرکت در جشنواره شهر و رسانه، گفت: خبرنگاران سراسر کشور در صورتی که مطالبی مرتبط با تبریز تولید و منتشر کنند، می توانند آثار خود را با رعایت شرایط، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «شهر و رسانه» اظهار داشت: نخستین جشنواره تخصصی شهر و رسانه نیز در همین راستا برگزار می‌شود تا تعامل خود را با اصحاب رسانه بهبود بخشیده و حمایت خود را هدفمند، نظام مند و در شان روزنامه نگاران و خبرنگاران لحاظ نماید.

او خاطرنشان کرد: بخشی از وظایف اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حوزه رسانه و اطلاع رسانی اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای مردم است که این جشنواره فرصت خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

حاجی‌زاده یادآور شد: علاقمندان تا تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را در ۹ قالب خبر، گزارش، گفت و گو، یاداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، اینفوگرافی-موشن گرافی، طنز شهری و ویدئو در محورهای آموزش شهروندی، حمل و نقل عمومی، محیط زیست، بازآفرینی شهری، آسیب های اجتماعی، گردشگری، خدمات شهری، فرهنگ، هنر و ورزش و تبریز شهر ایمان و غیرت به این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ویژگی مهم این جشنواره را اختصاص ویژه ترین جایزه برای موضوع نقد برتر(جایزه ویژه شهید مهدی باکری) دانسته و گفت: دیگر بخش‌های ویژه این جشنواره شامل آتش سوزی بازار تبریز (سرای ایکی قاپیلی)، پیاده روی اربعین (روایت سفر عشق) و نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز