استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد:

ضرورت تصویب کمک های بلاعوض به زلزله زدگان

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۸:۲۷
کد خبر: ۹۲۲۰۵۱
استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از پیگیری های مستمر مدیران ارشد کشوری و شخص رییس جمهور گفت: انتظار ما از دولت تصویب کمک های بلاعوض به زلزله زدگان مناطق مختلف استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد رضا پورمحمدی در جلسه کمیته بحران استان با اشاره به مصدومیت ۵۸۰ نفر در زلزله اخیر میانه و ترکمنچای اظهار کرد: خوشبختانه تنها ۱۲ نفر مصدوم در بیمارستان بستری شده اند.

وی گفت: در این زلزله ۲۷۰۰ واحد مسکونی تخریب شده و آواربرداری در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را در این زلزله از دست داده اند گفت: فوت حتی یک نفر در اثر حادثه های طبیعی زیاد است و تراکم کم جمعیت در روستاها کار امداد رسانی رو سهل کرده است.

وی رسیدگی به مناطق زلزله زده سراب را نیز یادآور شدو گفت: در این منطقه نیاز به تامین ماشین آلات عمرانی و کمک به آوار برداری داریم تا مشکلی در این منطقه نیز نداشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از حضور نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران گفت: حضور موثر سپاه و نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

پور محمدی، خواستار بسیج تمام نیروهای سازمان ها شدو گفت: در روزهای آینده باید همچون گذشته با بسیج تمام امکانات در خدمت مردم باشیم.

 

نظر شما