مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در گفت و گو با برنا تشریح کرد:

نحوه اختصاص بیمه بیکاری به زلزله زدگان/ حمایت های ویژه در مناطق زلزله زده ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۴:۱۱
کد خبر: ۹۲۳۹۸۰
نحوه اختصاص بیمه بیکاری به زلزله زدگان/ حمایت های ویژه  در مناطق زلزله زده ادامه دارد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با برنا نحوه اختصاص بیمه بیکاری به زلزله زدگان را تشریح کرد.

احد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: کارگرانی که در اثر زلزله، واحدهای آنان آسیب دیده‌اند بلافاصله تحت حمایت بیمه بیکاری قرار گرفته و مقرری به آنان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از کارگران گفت: خوشبختانه در جریان زلزله روستاهای میانه  و سراب خسارت منجر به تعطیلی کارخانه تاکنون به ما گزارش نشده است اما طبق قانون واحد های صنفی آسیب دیده می توانند از بیمه بیکاری بهره مند شوند.

وی افزود: متاسفانه پیش از این برداشت متفاوتی از صحبت های بنده و صحبت های معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده بود در صورتی که هر دوی ما منظور واحدی داشتیم‌.

وی با اشاره به حضور در مناطق زلزله زده استان و دیدار و گفت و گو با خانواده های آسیب دیده از زلزله گفت: خدمات حمایتی و اجتماعی مجموعه ادارات، سازمانها و شرکتهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنان ادامه دارد.

حسینی گفت: باتوجه به دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمامی ظرفیت ها در جهت ارائه خدمات مورد نیاز در راستای تسکین آلام زلزله زدگان استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر نماینده ویژه وزیر به مناطق زلزله زده اقلام ضروری از جمله وسایل گرمایشی و مواد غذایی و لبنی در بین زلزله زدگان توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز