معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

امضای ۲۱۰ قرارداد و تفاهم‌نامه در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۵:۲۸
کد خبر: ۹۲۴۸۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از امضای 210 قرارداد و تفاهم‌نامه در جریان برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) خبر داد و گفت: ارزش این قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که با اجرایی شدن آنها، فضای کسب و کار رونق پیدا می‌کند و برخی از نیازها داخلی سازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2019)، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور کمی و کیفی فناوران و نوآوران، به عنوان یک سازمان کوچک مرکزی با سیستم نوآوری باز برگزار می شود.

وی در رابطه با ویژگی های رینوتکس هفتم گفت: این نمایشگاه در ۱۸ زون تخصصی که هریک توسط یکی از دستگاه های اجرایی اداره می شد، برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری رینوتکس هفتم ادامه داد: ۳هزار و ۲۲۲ طرح از ۲۶ استان برای این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند که حدود یک هزار و ۹۰۰طرح در نمایشگاه حاضر شدند.

وی افزود: از ۱۰۰ داور حاضر در بخش ارزیابی این نمایشگاه، ۴۰ نفر از سایر استان ها بودند که این نشان از همکاری ملی در این نمایشگاه دارد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: درحاشیه برگزاری این نمایشگاه ۲ هزار و ۶۵۲ نفر در مهمانسراها بدون هزینه اسکان داده شدند و ۱۷اسپانسر بخش خصوصی نیز در جریان برگزاری این نمایشگاه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اگر عرضه و تقاضا کنارهم باشند نتایج بهتری دارد، گفت: توجه به عرضه فناوری در کنار تولید داخل موضوعی ضروری است و وزارت صمت باید به تجاری کردن فناوری های مراکز علم و صنعتی نیز توجه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز