پنجشنبه، آخرین مهلت دریافت آثار جشنواره شهر و رسانه

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۵:۵۶
کد خبر: ۹۲۵۵۸۳
پنجشنبه، آخرین مهلت دریافت آثار جشنواره شهر و رسانه
اهالی رسانه می توانند تا ۳۰آبان (همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر)، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره شهر و رسانه ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی بنا به اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره شهر و رسانه، علاقه مندان شرکت در این جشنواره تا روز پنجشنبه فرصت دارند آثار خود را بر اساس شرایط اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه ارائه کنند.

بر این اساس، دبیرخانه جشنواره شهر و رسانه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر آماده دریافت آثار اهالی محترم رسانه است.

جشنواره «شهر و رسانه» با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در تحقق اهداف مدیریت واحد شهری و با رویکرد هم افزایی رسانه ها و شهرداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان برگزار می‌شود.

قالب آثار ارسال شده برای این جشنواره شامل خبر، گزارش، گفت و گو، یاداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، اینفوگرافی-موشن گرافی، طنز شهری و ویدئو است.

محورهای این جشنواره برای ارسال آثار نیز شامل آموزش شهروندی، حمل و نقل عمومی، محیط زیست، بازآفرینی شهری، آسیب های اجتماعی، گردشگری،  خدمات شهری، فرهنگ، هنر و ورزش و تبریز شهر ایمان و غیرت است.

بخش ویژه این جشنواره شامل نقد برتر(جایزه ویژه شهید مهدی باکری)، آتش سوزی بازار تبریز (سرای ایکی قاپیلی)، پیاده روی اربعین (روایت سفر عشق)، نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند است.

داوطلبان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان آزادی، چهارراه ابوریحان، شهرداری مرکز، طبقه اول، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به صورت حضوری ارائه کنند.

 

 

نظر شما