سفیر ایران در جمهوری آذربایجان:

تفاهم‌نامه مشترک برای تبادل تجربه بین شهرداری تبریز و باکو امضا می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹
تفاهم‌نامه مشترک برای تبادل تجربه بین شهرداری تبریز و باکو امضا می‌شود
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از تنظیم تفاهم نامه‌ای به منظور همکاری‌های مشترک و تبادل تجربه بین شهرداری باکو و تبریز خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد جهانگیرزاده در دیدار با ایرج شهین باهر، شهردار تبریز اظهار داشت: موضوع این تفاهم نامه در کمیسیون مشترک  مطرح و نهایی خواهد شد.

 

او یادآور شد: جذب سرمایه، توسعه فضاهای شهری، رفع حاشیه نشینی و زیباسازی شهری می تواند از نتایج این انتقال تجربه مشترک باشد.

جهانگیرزاده با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی تبریز در باکو خاطرنشان کرد: به همین منظور شکل سنتی بازار تبریز را می توان در باکو ایجاد کرد و محصولی خوب و با کیفیت در آنجا عرضه کرد.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان یادآور شد: تبریز باید جایگاه و بزرگی خود را در این رویداد فرهنگی ثابت کند چرا که هیچ شهری به اندازه تبریز دارای چنین جایگاهی نیست.

او از ایران به عنوان مقصد گردشگری برای ۴۰ درصد از مردم جمهوری آذربایجان نام برده و افزود: در این بین تبریز به عنوان مهد تمدن و پیشرو در حوزه توسعه شهری می تواند مطرح باشد.

جهانگیرزاده از تبریز به عنوان چشمه ای بزرگ نام برده که از درون خود می جوشد و ادامه داد: هفته فرهنگی تبریز در باکو برای برگزاری با تمام قوا نیازمند بسترسازی های مناسب است تا ظرفیت های این شهر دیده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز