مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز:

اجازه گران‌فروشی خودسرانه در میادین میوه و تره‌بار شهرداری را نمی‌دهیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۱:۰۱
کد خبر: ۹۲۹۷۹۹
اجازه گران‌فروشی خودسرانه در میادین میوه و تره‌بار شهرداری را نمی‌دهیم
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: از بازرسی سازمان صمت درخواست کرده ایم از هفته آینده بر نحوه فروش غرفه داران میادین میوه و تره بار شهرداری نظارت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی با بیان اینکه شهروندان مطمئن باشند تمام تلاش عوامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه در میادین میوه و تره بار است گفت: متاسفانه به دلیل اینکه تاکنون در شهر تبریز موضوع قیمت گذاری در حوزه میوه و تره بار وجود نداشته، امکان نظارت بر نحوه قیمت گذاری در این حوزه وجود ندارد.

او افزود: بر این اساس در دیداری که با رئیس سازمان صمت داشته ایم بر تشکیل کمیته قیمت گذاری میوه و تره بار در شهر تبریز تاکید کرده ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: در صورت اینکه این کمیته که متشکل از نمانیده سازمان صمت، بارفروشان، نماینده سازمان میادین، نماینده فروشندگان و ... خواهد بود تشکیل شود، قیت گذاری میوه و تره بار به صورت روزانه در تبریز انجام می شود.

محمدی ادامه داد: با انجام قیمت گذاری می توان بر عملکرد و نحوه فروش میوه در میادین میوه و تره بار نظارت دقیق کرد.

او خاطرنشان کرد: برای رفع نگرانی و دغدغه شهروندان تا زمان تشکیل این کمیته از بازرسی سازمان صمت درخواست کرده ایم تا نظارت بر عملکرد غرفه داران میادین را جدی بگیرند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: با توافقی که انجام داده ایم از هفته آینده دو تا سه بار عوامل بازرسی سازمان صمت به همراه نماینده سازمان میادین از میادین شهرداری بازدید خواهند کرده و فاکتورهای غرفه داران و فروشندگان را بررسی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز