پزشکیان در بازدید از شرکت ماشین سازی تبریز؛

با تامین نقدینگی، ماشین سازی تبریز می تواند به روزهای اوج خود باز گردد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۸:۵۵
کد خبر: ۹۳۰۲۱۹
با تامین نقدینگی، ماشین سازی تبریز می تواند به روزهای اوج خود باز گردد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه که هرچه سریع تر باید هیات مدیره شرکت ماشین سازی تبریز معرفی شود، ادامه داد: با تامین نقدینگی مورد نیاز، ماشین سازی تبریز می تواند به روزهای اوج خود باز گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان از نزدیک از آخرین تغییرات و مشکلات مجموعه ماشین سازی اطلاع یافته و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بازدید از مجموعه ماشین سازی و پتروشیمی تبریز در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد:  اولویت امروز مسئولین در کشور حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به توان و تخصص ماشین سازی تبریز در تولید و صادرات ماشین آلات و ماشین افزارهای پیشرفته به خارج از کشور گفت: امروز باید برای پیشرفت و بازگشت به دوران شکوفایی این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

پزشکیان با بیان اینکه هرگونه قصور در پیشرفت ماشین سازی تبریز قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: این مجموعه پتانسیل‌های بالایی دارد که باید از مغفول ماندن آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: در شرایطی که بدلیل تحریم ها، ورود ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به کشور با مشکلات متعدد مواجه شده، این کارخانه می تواند بخش مهمی از نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی کشور را تامین کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه صادرات و تامین قطعات مورد نیاز این مجموعه، تاکید کرد: حتما در زمینه هایی که بتوانیم مشکلات مجموعه را از طریق مقامات کشوری و استانی پیگیری خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز