رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

اجرای قوانین باعث حل مشکلات می‌شود/ تاکید بر توجه به لایحه درآمد پایدار

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۶:۴۶
کد خبر: ۹۳۰۴۶۶
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اجرای درست قوانین در جامعه، تمام مشکلات حل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز قانون اساسی، اظهار کرد: اگر در کشور ما قانون به درستی  اجرا شود، کلیه مشکلات حل خواهد شد.

او ادامه داد: برای اجرای قانون، نیازمند فرهنگ سازی در سطح جامعه هستیم تا شاهد دور زدن قانون نباشیم و خودمان را به عمل به قانون عادت دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به حضور خود و غلامحسین مسعودی ریحان یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز در مجمع مشورتی شوراهای استان در کرمانشاه، عنوان کرد: در این جلسه در ارتباط با حقوق شهروندی و دیگر مسائل مربوط به موضوع شهروندان مواردی را مطرح کردیم. همچنین در جلسه اختتامیه این مجمع، آقای کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس در ارتباط با قوانین شورا توضیحاتی داد که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

دبیری افزود: اعضای شورا هم تلاش خود را خواهند کرد تا با نمایندگان استان در مجلس در خصوص لایحه درآمد پایدار جلسه ای برگزار کنند که با تحقق درآمد پایدار، نیاز شهرداری به برخی از درآمدها از جمله ماده ۱۰۰ کمتر  خواهد شد.

او در ادامه ضمن تسلیت درگذشت دو نفر از پاکبانان شهرداری تبریز در حادثه تصادف اتوبان پاسداران، گفت: متاسفانه روز گذشته دو نفر از پاکبانان شهرداری منطقه ۵ در پی بی احتیاطی یک راننده خودرو فوت شدند که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم. با این حال تاکید می کنم که هر چقدر مسائل ایمنی را رعایت کنیم، بازهم کم است.

دبیری ادامه داد: بارها مشابه چنین اتفاقاتی  قبلا رخ داده و لازم است تا در کنار رعایت کامل موارد ایمنی، در خصوص احتیاط به پاکبانها آموزش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: همه شرکتهای خدماتی حین انجام عملیات های این چنین مکلف به استفاده  از علائم احتیاط هستند.

 

نظر شما