رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت‌نام ۲۱ داوطلب نمایندگی مجلس تا ظهر امروز/ ثبت‌نام تا ۱۶ آذر ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۷:۳۶
کد خبر: ۹۳۰۸۷۸
ثبت‌نام ۲۱ داوطلب نمایندگی مجلس تا ظهر امروز/ ثبت‌نام تا ۱۶ آذر ادامه دارد
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تبریز، از ثبت‌نام 21 داوطلب در حوزه‌های انتخابیه استان تا ساعت 14 امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز شنبه 16 آذر می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه استان نام‌نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس قابل تمدید نیست، افزود: از ساعت هشت صبح امروز با دستور وزیر کشور، ثبت‌نام انتخابات مجلس آغاز شده که تا هفت روز ادامه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام همه روزه از ساعت هشت صبح تا شش عصر و از طریق سامانه جامع ثبت نام وزارت کشور انجام می شود و ثبت نام بعد از ساعت یادشده امکان پذیر نیست.
راستگو با بیان اینکه مدارک لازم برای ثبت‌نام در اطلاعیه‌های وزارت کشور اعلام شده است، گفت: از لحاظ قانونی تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس امکان‌پذیر نخواهد بود و زمان تعیین شده برای ثبت نام از 10 تا 16 آذر است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص ثبت نام افراد بدون کارت ملی هوشمند ابراز داشت: داوطلبانی که دارای کد ملی و شناسنامه و مدارک لازم باشند هیچ محدودیتی برای ثبت نام آنها وجود ندارد؛ ضمن اینکه سازمان ثبت احوال نیز برای ارائه کارت ملی هوشمند آمادگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: ستاد امنیت انتخابات استان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری استان برای رصد فعالیت های انتخاباتی و برخورد با تخلفات احتمالی تشکیل شده است.
راستگو با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در ایجاد نشاط و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، اذعان کرد: از رسانه های استان می خواهیم برای افزایش مشارکت مردمی و ایجاد جنب و جوش در روند انتخابات اقدامات مناسب با شرایط جامعه انجام دهند.
وی گفت: امیدواریم تبریز و آذربایجان شرقی همان طور که در راهپیمایی علیه اغتشاش‌گران پیشگام و موج‌آفرین بود در حوزه انتخابات نیز صحنه‌هایی شکوهمند را رقم بزند.
رئیس ستاد انتخابات استان در پایان گفت: 23 بهمن ماه امسال فهرست نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداران اعلام خواهد شد و نامزدها می توانند از 24 بمن به مدت یک هفته به تبلیغات بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز