شهردار تبریز :

"شکور اکبرنژاد" الگویی برای جوانان است/ روحیه خدمتی بالا و ایثارگری در راه وطن

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۶:۲۷
کد خبر: ۹۳۲۹۷۶
شکور اکبرنژاد الگویی برای جوانان است/ روحیه خدمتی بالا و ایثارگری در راه وطن
شهردار تبریز گفت: "شکور اکبرنژاد" الگویی برای جوانان است تا راه وی را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از "شکور اکبرنژاد" عضو شورای شهر تبریز و جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی به پاس ۲۰ سال خدمات صادقانه و خالصانه او امروز با حضور شهردار تبریز، رئیس شورای شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعضای شورا و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

ایرج شهین باهر در این مراسم با اشاره به خدمات شکور اکبرنژاد اظهار داشت: این پزشک حاذق و عضو شورا روحیه خدمتی بالایی داشته و در همه زمان ها این روحیه را نشان داده است. شکور اکبرنژاد برای دفاع از این مرز و بوم به میدان های جنگ رفت و صادقانه و جانانه تلاش کرد و به مقام والای جانبازی رسید.

شهردار تبریز ادامه داد: سند این خدمت و روحیه بالای او جانبازی ۷۰ درصدی در جنگ تحمیلی است. شکور فردی اخلاق مدار و یک معلم و پدر دلسوز است که ما در مدیریت شهری تبریز خیلی مسائل از او یاد گرفته ایم.

او با تاکید بر اینکه در زمان ریاست شکور اکبرنژاد در شورای شهر تبریز بسیاری از مشکلات با تعامل و دلسوزی او حل و فصل شد، افزود: به نوبه خودم از او قدردانی می کنم و امیدوارم در جامعه شاهد انسان های بیشتری همچون شکور اکبرنژاد باشیم.

شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی از تلاش های شکور اکبرنژاد در شورای شهر قدردانی کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر شهردار تبریز به پاس قدردانی از تلاش های شکور اکبرنژاد به او اهدا شد.

 در این مراسم شکور اکبرنژاد عضو شورای شهر تبریز و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس تمام جوایز و هدایای خود را به انجمن کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان اهدا کرد.

 

نظر شما