مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان :

۵۸۹ تشکل کارگری و کارفرمایی در آذربایجان شرقی فعالیت دارند

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۹:۰۷
کد خبر: ۹۳۷۱۰۸
۵۸۹ تشکل کارگری و کارفرمایی در آذربایجان شرقی فعالیت دارند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از 4 میلیون نفر جمعیت برخوردار بوده و یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود اظهار داشت: 589 تشکل کارگری و کارفرما ئی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، میراحد حسینی در نشست مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمائی استان گفت: آذربایجان شرقی با 36 شهرک صنعتی 17 ناحیه صنعتی و 1 شهرک سرمایه گذاری خارجی بیشترین حجم سرمایه گذاری و نیز منابع انسانی مول د جامعه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به منظور اجرای قوانین و مقررات قانون کار و در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حفظ و صیانت از نیروی کار همکاران در بخشهای مختلف با تمام توان در جهت رسیدگی و حل و فصل مشکلات و موانع موجود تلاش می کنند.

وی توفیقات حاصله را مرهون همراهی و همسوئی تشکل های کارگری و کارفرمایی و همراهی این عزیزان با مجموعه تعاون، کار ور فاه اجتماعی و تلاش بی و قفه همکاران در حوزه روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری و تشکلات کارگری و کارفرمایی و هیات های تشخیص و حل اختلاف عنوان کرد و افزود: که کمترین میزان تنش های کارگری را در استان شا هد هستیم وی از همراهی دستگاههای اجرائی استان من جمله استانداری، دادگستری استان،سازمان صمت و شرکای اجتماعی قدردانی نموده تصری ح کرد به همت و تلاش و همراهی این عزیزان شاهد کمترین میزان تنش های کارگری در استان هستیم. و این نشان از تعامل بالای صاحبان صنایع و مسئولان در استان است.

 

نظر شما