آغاز تحویل حضوری سمند در ایران خودرو تبریز

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۰:۲۶
کد خبر: ۹۴۳۵۷۷
آغاز تحویل حضوری سمند در ایران خودرو تبریز
همزمان با کاهش چشمگیر آمار خودروهای دارای کسری و در راستای تکریم و رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، تحویل حضوری خودروی سمند و سورن در شرکت ایران خودرو تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هم اکنون تحویل حضوری خودروی سمند در پارکینگ بزرگ این شرکت برای مشتریانی که خودروی آنان فاکتور شده است، آغاز گردیده و همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 21 شب با مراجعه به امور فروش و توزیع این شرکت نسبت به تحویل خودروی ثبت نامی و آماده تحویل خود اقدام نمایند.

بنا به گفته مدیرعامل ایران خودرو تبریز، این طرح با هدف تسریع در فرآیند تحویل خودرو با توجه به روش های دیگر تحویل اعم از حمل و نقل ریلی و جاده ای توسط گروه صنعتی ایران خودرو اجرا شده است و هم اکنون در راستای جلب رضایت مشتریان، امور فروش و توزیع این سایت، تماس مستقیم تلفنی با مشتری جهت تحویل به موقع خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.

حمید حاجی زاد منصور با بیان اینکه تحویل حضوری خودرو به مشتریان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: طرح تحویل حضوری خودرو هر ساله در سایت تبریز انجام می شود که با استقبال کم نظیر مشتریان عزیز همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مشتریان عزیز سراسر کشور که خودروی سمند و سورن آنها فاکتور شده است می توانند در اولین فرصت به مدیریت امور فروش و توزیع سایت تبریز مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های: 21555-041 داخلی(5450 – 5460 – 5464) از وضعیت خودروی ثبت نامی خود آگاه باشند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: علاوه بر تحویل حضوری خودرو هم اکنون روزانه 450 دستگاه خودروی آماده ارسال، PDI(بازرسی قبل از تحویل خودرو) شده و پس از تحویل به شرکت ایسیکو به صورت حمل و نقل جاده ای و ریلی به نمایندگی های سراسر کشور توزیع می گردد.

حاجی زاد منصور تأکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به ترافیک حجم بارگیری ایام پایانی سال، در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل جاده ای توسط شرکت ایسیکو تمهیدات لازم جهت ارسال روزانه 500 دستگاه خودروی سمند و سورن فراهم شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز