شهردار تبریز:

نوار سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی تبریز ایجاد می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۱:۳۷
کد خبر: ۹۴۳۸۴۵
نوار سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی تبریز ایجاد می شود
شهردار تبریز با اشاره به توسعه فضای سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی گفت: نوار سبز در این اتوبان در دو لاین رفت و برگشت ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۳ تبریز گفت: دیواره سبز در حاشیه اتوبان شهید کسایی در دو مسیر رفت و برگشت ایجاد می شود و تلاش می کنیم فضای سبز در این کنارگذر توسعه پیدا کند.

شهردار تبریز سپس در خصوص پروژه های فضای سبز و پارک های محله ای شهرداری منطقه ۳ افزود: توسعه پارک های محله ای در این منطقه به ویژه در محلات کم برخوردار از اولویت های مدیریت شهری بوده و ۴ پارک درحال احداث است.

او ادامه داد: از این چهار پارک محله ای، عملیات اجرایی پارک شهید تجلایی و نور به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد. دو پارک دیگر نیز تا پایان سال در این منطقه افتتاح می شود.

ایرج شهین باهر ابراز کرد: با اینکه این پارک ها از نظر مساحت بزرگ نیستند ولی به دلیل  اینکه در مناطق کم برخوردار واقع شده اند و در داخل محلات قرار دارند می توانند نقش مهمی داشته و به مردم محلات خدمات مختلف در این پارک ها ارائه شود.

او با تاکید بر اینکه در سال آینده توسعه فضای سبز تبریز در اولویت ما است، افزود: تمام جاهایی که امکان کاشت درخت در آن وجود دارد طی سال آینده درختکاری شده و فضای سبز آن گسترش می یابد.

شهردار تبریز به نقش توسعه فضای سبز در کاهش آلاینده های هوا اشاره داشت و گفت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز باعث کاهش آلودگی می شود و امیدواریم مردم نیز در جهت حفظ درختان و فضای سبز تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز