رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز:

بهره مندی روزانه ۳۲۰۰ نفر از خدمات سرپایی بیمارستان محلاتی

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۵:۱۵
کد خبر: ۹۴۴۱۱۳
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز گفت: روزانه بطور متوسط 3200نفر از خدمات سرپایی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید وحید حسینی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به طور متوسط ماهانه 2500 عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود که بیشترین اعمال مربوط به جراحی های عمومی، زنان، ارتوپدی و اورولوژی است.

وی با اشاره به اعتماد عمومی مردم به این مجموعه بیمارستانی اظهارکرد:  در حال حاضر ۳۷۰ پزشک متخصص، عمومی و فوق تخصص و ۴۱۰ تیم پیراپزشکی در بیمارستان شهید محلاتی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی از راه اندازیبخش طب هسته‌ای در آینده نزدیک در این بیمارستان خبر داد و گفت:   تا پایان سال ۱۳۹۹ بخش رادیوتراپی در این مرکز درمانی راه‌اندازی می‌شود .

حسینی افزود: از اواخر دی‌ماه سال جاری فاز دوم درمانگاه شهید محلاتی با ۶ طبقه احداث خواهد شد تا بتوان بار ترافیک مراجعه را کاهش دهیم.

سیدحسینی با تاکید بر اینکه بیمارستان آیت‌الله محلاتی به معنای واقعی در همه رشته‌های بالینی فوق تخصص است، تصریح کرد: رعایت طرح انطباق در بیمارستان جزو اولویت‌های بیمارستان است و رعایت ۱۰۰ درصدی آن را برنامه‌ریزی کرده‌ایم به طوریکه به ازای هر دو اتاق یک متخصص بیهوشی داریم و همچنین سه متخصص بیهوشی در اتاق عمل وجود دارد.

رئیس بیمارستان  محلاتی تبریز با بیان این‌که رعایت طرح انطباق هزینه‌بر برای سایر بخش‌ها است، گفت: به هزینه فکر نمی‌کنیم، چراکه رعایت ارزش‌های انسانی و اسلامی برای ما مهم بوده و عزت انسان در این میان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اعمال جراحی بیمارستان محلاتی غیرتهاجمی و به صورت لاپاراسکوپی است، تصریح کرد: در آینده نزدیک و تا پایان سال ۹۹، بخش طب هسته‌ای و بخش رادیوتراپی در مرکز را راه‌اندازی و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

 

 

 

 

 

نظر شما