اسپورت هوشیار تبریز تنها نماینده استان در لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۴۴۱۹۳
اسپورت هوشیار تبریز تنها نماینده استان در لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور
حضور تیم های والیبال در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بدون شک خواهد توانست تاثیر بسزایی در توسعه این ورزش در استان آذربایجان شرقی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، فعالیت تیم اسپورت هوشیار تبریز به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته یک باشگاه های والیبال کشور نمود روشی از توجه به این ورزش در استان است.

طی روزهای اخیر، شاهد اظهاراتی در این رابطه در فضای مجازی و کانال های والبیالی هستیم که سعی در تخریب تنها نماینده استان در لیگ دسته یک باشگاههای کشور دارند در حالی که این تیم با هزینه شخصی، مساعدتهای اداره کل ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان، هیات والیبال استان، اداره ورزش و جوانان تبریز و اسپانسر مالی تیم، با کادر فنی و بازیکنان بومی، بدون حاشیه در لیگ دسته یک حضور دارند.

این اشخاص با غرض ورزی، تیم اسپورت هوشیار تبریز را مقابل تیم دیگری در استان قرار می دهند و عدم تیم داری را به اشخاص ربط می دهند.

پرواضح است که هیچ تیمی در اوایل حضور خود در لیگ، دارای هواداران و حامیان آنچنانی نیست ولی بعداز نشان دادن تواناییهای خود به عموم مردم، گروههای مردم نسبت به هواداری آن علاقه نشان می دهند.

مثلا با مراجعه به تصاویر موجود می بینیم که شهرداری تبریز در اوایل لیگ دسته یک در سال89 با تعدادی تماشاگر انگشت شمار،کار خود را آغاز کرد و در سالهای واپسین فعالیت خود با انبوه جمعیت در بازی هایش مواجه بود.

اکنون، با افول تیم داری برخی از مجموعه ها، اشخاصی برای ادامه راه قهرمان سازی و رواج ورزش حرفه ای وقت و منابع مالی صرف می کنند که لازم است عموم مردم حمایت خود را از آن اعلام کنند تا بیش از 60 بازیکن در تیم های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان اسپورت هوشیار تبریز فعالیت کنند تا نگذارند چراغ والیبال استان خاموش بماند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز