مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به مناسبت دهه مبارک فجر

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵:۴۰
کد خبر: ۹۵۵۹۲۱
افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به مناسبت دهه مبارک فجر
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی  از افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مرتضی نیرومند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبار پروژه های عمرانی امسال نسبت به سال گذشته ۱۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همزمان با ایام دهه فجر عملیات ۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال در شهرک های صنعتی استان آغاز می شود.

وی یادآوری کرد: در این ایام توسعه ۴ شهرک صنعتی شامل شهید سلیمی در زمینی به وسعت ۴۰۶.۴ هکتار با امکان استقرار ۵۷۰ واحد تولیدی و اشتغال ۱۲ هزار نفر، شهرک صنعتی سنگ شهر به مساحت ۷۸.۶ هکتار با امکان استقرار ۱۶۰ واحد تولیدی با اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر، شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی به مساحت ۸۲ هکتار با امکان استقرار ۱۱۲ واحد تولیدی با اشتغال ۴ هزار نفر و شهرک صنعتی اسکو آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به طرح های توسعه ای شهرک های صنعتی استان گفت: این شرکت در سال جاری با انعقاد قرارداد بیش از ۳۴۶ میلیارد ریالی اقدام به ایجاد زیرساخت های شهرک های صنعتی استان کرده که با اجرای این طرح ها ۲ هزار و ۲۶۹ هکتار به اراضی صنعتی استان اضافه شده است.

نیرومند، با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۳ تصفیه خانه در استان آغاز می شود، افزود: همزمان با این ایام تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی ولیعصر ملکان به ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در روز با صرف اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عالی نسب با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در روز با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی، با اشاره به وجود ۵۶ شهرک و نواحی صنعت مصوب در استان، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان هفت شهرک تخصصی وجود دارد و ۴۶ شهر و نواحی صنعتی در حال بهره برداری است.

 

 

 

نظر شما