معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

منافع و حقوق کارگران در همه حال باید حفظ شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۱:۴۹
کد خبر: ۹۵۹۶۳۶
منافع و حقوق کارگران در همه حال باید حفظ شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوعات کارگری یکی از اساسی ترین مسائل استان است، گفت: تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران دارای اهمیت بالایی بوده و در همه حال باید منافع و حقوق کارگران مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه کمیسیون کارگری استان، در خصوص موضوع واگذاری بهره‌برداری از نیروگاه سهند بناب و نگرانی کارکنان این واحد، افزود: کمیسیون کارگری استان مرجع تصمیم‌گیری در زمینه مسائل کرگری بوده و مصوبات آن لازم‌الاجرا است.

وی اضافه کرد: به‌منظور رفع مشکلات این واحد باید قرارداد منعقد شده با پیمانکار جدید توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بررسی و نتایج نهایی به این کمیسیون ارائه شود.

راستگو خاطرنشان کرد: تا زمانی که گزارش نهایی اعلام ‌نشده بحث واگذاری به‌منظور بهره‌برداری متوقف بوده و بهره‌بردار قبلی موظف به ادامه روند کار خواهد بود.

راستگو در ادامه در خصوص مشکلات کارگری پتروشیمی تبریز، گفت: با توجه به اینکه این موضوع یک موضوع ملی بوده و تنها مرتبط با استان نیست بر همین اساس مشکلات موجود در قالب پیشنهاد به کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور ارسال خواهد شد تا تصمیمات نهایی اخذ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز