نصب تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری در تبریز آغاز شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۴:۰۲
کد خبر: ۹۵۹۷۳۰
نصب تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری  در تبریز آغاز شد
طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه عاشورا، شهردار تبریز و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نصب تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کوچه میزین افتخاری طرحی است که با دستور شهردار تبریز، به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و با مشارکت امور ایثارگران شهرداری تبریز در راستای گرامیداشت مقام شهدا و انتقال آرمان ها و ارزش های آنان به نسل جوان انقلاب اسلامی اجرا می شود.

اجرای این طرح پس از امضا تفاهم نامه بین شهرداری تبریز،  سپاه عاشورا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مهرماه سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته بود.

مرحله نصب تابلوهای طرح "کوچه میزین افتخاری" همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی بر سر کوچه هایی که به نام شهدای والامقام نامگذاری شده آغاز شد، این تابلوها حاوی اطلاعاتی از جمله تصویر شهید، نام و نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، تاریخ و محل شهادت وفرازی از وصیت نامه است.

نصب این تابلوها از امروز در ورودی ۴۰۰ کوچه در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز آغاز شد و اجرای طرح تا آماده سازی و چاپ و نصب در بیش از ۱۴۰۰ کوچه و معبر ادامه می یابد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز